sobota 1. února 2014

NIVEA

Ahoj lásky,
nedávno mi došlo, že se mi začínají hromadit věci od značky NIVEA a protože tuhle značku opravdu miluju a plně ji důvěřuji, chtěla bych vás seznámit s produkty, které teď každodenně používám. Hlavní důvod, proč tuto značku používám je ten, že většinu přípravků máme s přítelem dohromady a tuto značku milujeme oba dva.
NIVEA SOFT KRÉM
Takže začneme krémem, jelikož ho mám nejdéle. Vlastně jsem se k němu dostala přes přítele. Do té doby jsem používala takové ty krémy typu: na suchou pleť, na mastnou pleť, na problematickou pleť...moje pleť se hodně mění, takže jsem musela mít aspoň tři krémy ve stejné době. Další věc byla, že mi většinou časem ty krémy začali smrdět a celkově vadit. Tento krém je ale jiný. Je jednoduchý, pro mastnou i suchou pleť a i když je hutný, krásně se vsakuje a nenechává pleť přemaštěnou. Je i pro citlivou pleť. Nikdy před ním jsem nebyla na žádném krému opravdu závislá.
 NIVEA DEODORANT
Deodoranty jsou další věc, co velmi ráda měním. K tomuto jsem se dostala díky Vánočnímu balíčku. Velmi mi vyhovuje z důvodu, že i když voní, vůně je dobře kombinovatelná s voňavkami, které používám, a tak mohu nosit obojí. Bohužel musím přiznat, že čas od času nechává bílé skvrny, ale znám jen velmi málo deodorantů, které jí nenechávají. A na závěr něco pozitivního: je velice příjemný a jemný k pokožce v podpaží.
NIVEA HARMONY TIME
Tento mycí gel byl také součástí balíčku. A musím říct, že dlouho jsem neměla mýdlo, kterým bych se tak ráda myla. Vždycky jsem také preferovala ovocné vůně, ale na tomdle je něco, co mě šíleně uklidňuje a uspokojuje. Obsahuje mandlové mléko a měl by vonět po růžích. Nechává mou pokožku vláčnou jako bych se po sprše hned namazala.
ALL IN ONE
Peeling, maska, mýdlo na obličej. Všechno v jednom. Voní úplně stejně jako většina Nivea přípravků, pro mě je ta vůně perfektní. Není to ani vůně úplně desinfekční, ani přeparfemovaná. Je to už třetí druh masky od Nivei, co jsem si pořídila. Hned po týdnu používání byly vidět výsledky. Moje pleť je vyrovnanější, přestala být přesušená a stáhli se mi všechny póry. To ona je vlastně důvod, proč píši tento článek, protože jsem si hned řekla, že se s Vámi musím o mou radost z ní podělit. A došlo mi, že jsem v životě nepoužila Nivea přípravek, co by mne opravdu nepotěšil. Maska je bílá, hustá s malými modrými částečkami. Já ji používám jako peeling každý den, přítel ji používá od dva dny, kdy ji na obličeji nechává déle a také je s ní velmi spokojený.
Používáte nějaký přípravek od NIVEI? Jaká je Vaše zkušenost s touto značkou?

Vaše Michaela.

5 komentářů:

  1. Ahoj s kamarádkou zakládáme nový blog, kde naleznete přes módu, outfity až k našim zážitkům např. z modelingu, tak Vás na něj srdečně zveme! www.jojovictus.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ja mám ted zálusk na ty lip butters:) prý jsou boží.

      Vymazat
  3. Nivea je skvělá kosmetika, momentálně mám od ní doma šampon a balzám a nemůžu si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář