neděle 2. března 2014

Tak s tímto moudrem nesouhlasím! ČÁST 1


NIKDY SE NEMĚŇ, BUĎ TÍM, KÝM JSI.

Jedním slovem- PROČ? Co je to za blbost, kdyby jsme se v průběhu života neměnili, do dneška bysme nemluvili, neuměli chodit a maminka by nás musela krmit i přebalovat. Myslím, že by tomu mělo být přesně naopak: měňme se, učme se z chyb, snažme se být co nejlepší. Jděte tvrdě za tím, abysme byla taková jaká chcete být. Protože pokud budete chtít, můžete se změnit a být lepší. Teda pokud už nejsi dokonalá, pak se neměň.
Chápu, že tento citát má jiný smysl. Ale přijde mi, že pro lehkomyslné lidi, co nejsou úplně cílevědomí, může znamenat to, že se zaseknou na jednom místě a přestanou se rozvíjet. Je na něm něco líného, něco, co vám říká: Komu záleží, že tě nikdo nemá rád, hlavně se neměn, protože tě takového někdo přijme a pak budeš šťastný. Ale rovnou vám řeknu, že dosažení nějakého cíle, na který jste mysleli, že nemáte, je mnohem naplňující než čekání, až to osud zařídí.

TOUTO DIETOU ZHUBNETE A UŽ NIKDY NEPŘIBERETE!

Toho, že žádná správná rychlá dieta neexistuje už jsme si asi všechny vědomi. Stejně toho je ale kolem plno.
Takže holky, né že jim na to skočíte! Jakmile jednou začnete držet dietu, budete pak jen držet diety a přibírat jako já. Mnohem lepší je si zavést nějaký jídelníček a snažit se jíst denně 80 procent jídla zdravě a těch 20 procent si nechat na vaše oblíbené mňamky, najděte si info o produktech co jíte, jestli jsou pro tělo dobré, čtěte hodně etikety. Já třeba teď měla chuť na uzeného lososa a v obchodě byli dvě značky, rozdíl asi jen 15 kč, ale na jedné etiketě byli přísady, co mi nic neříkali a na druhé byl jen losos a sůl. Blbých patnáct korun a takový rozdíl pro vaše tělo. Takže prostě akorát berte dietu jako vše, co jíte, a ne jako to, co zhubnete.


UŽÍVEJ SI, DOKUD JSI MLADÁ.

Všichni od našich na mne vždycky ať cestuju, ať žiji a užívám si, dokud jsem mladá. Haha, škola mne zaměstnává většinu času a jedinej volnej čas o prázdninách nemám peníze, abych si užívala, takže spíš vydělávám. Tak ať my vysvětlí, jak si mám jako mladý člověk užívat? Teď už mám aspoň pracujícího přítele, tak si občas uděláme nějaký hezký výlet vláčkem. Ale užívání bych si dokázala představit trochu jinak. Já osobně se teším na to období, kdy nebudu ještě mít děti, ale budu mít penízky na to, abych si mohla koupit věci, co chci a nejlépe firemně cestovat, abych to měla ještě i proplacený.


PŘED NÁSTUPEM PMS BYCHOM NEMĚLI JÍST SLADKÉ- VÍC PAK BOLÍ.

Nevím jak k tomuto výsledku kdo přišel, ale slyšela jsem a četla to aspoň už milionkrát. Ale tak jestli opravdu sladké není dobré, proč je to jediná věc, co mne uklidňuje?
Hlavně jsem to tedy slyšela o Coca cole. Říká se to i o alkoholu. No nevím, co je na tom pravdy, ale mě to bolí ať dělám, co dělám a když si k tomu můžu dát nějakou mňamku, nestěžuju si. A rozhodně mi pak není hůř.
Michaela

2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář