středa 22. května 2013

My tattoo and all about it

Ahoj všichni,
rozhodla jsem se, že se podělím o svůj příběh za svým tetováním. Před cca 2 lety jsem se rozhodla, že opravdu chci tetování. Na střední škole jsem kolem sebe měla mnoho lidí, co mělo tetování a nějak mě to nelákalo, ale od té doby, co jsem na vysoké jsem začala více přemýšlet o tom, že už jsem v životě něčeho dosáhla, mám přítele, co mě miluje a je mi věrný a dokonce i vztahy v rodině už nejsou tak bouřlivé, jak bývaly. Prostě jsem začala být spokojená v tom stádiu, kde jsem se nacházela a rozhodla jsem se, že to chci nějak zachytit. 
Vybírala jsem ze: sovičky, která by byla na krku nebo na boku hrudníku
                           nápisem: Enjoy the little things na boku hrubníku
                           trojúhelníkem, který značí element vody (miluju vodu!)
                           a mašličkami na přední stranu stehen
Všechny tyto věci jsem si kreslila na daná místa a nechávala je tam co nejdéle a zkoušela, jak se mi tam líbí, jak by šli schovat, k čemu by se mi hodily....a nakonec mi přišli nejsympatičtější mašličky.
Nikdo nechápal, proč je chci dopředu, většinou se dělají vzadu, ale nějak mi přišlo, že dozadu bych měla mít ty mašle velké a barevné a to jsem nechtěla. Většina tatéru, co jsem obvolávala, nechápalo, jak si to představuji, chtěli je dělat větší a nebo vybarvovat, ale nakonec jsem narazila na tatéra, co mě rozuměl a nesnažil se můj návrh měnit.

A tak jsem k němu jela a nechala si mašličky tetovat....Nechala jsem si od tatéra ukázat, že je všechno vydesinfikované, nové a čisté a po tom, co mi našličky předkreslil se mohlo jít na věc.
Určitě vás zajímá, jak moc tetování bolelo: u mě by se dalo říct, že skoro vůbec. Byly chvilky, co mi to nebylo příjemné, ale rozhodně jich bylo víc, co jsem cítila, jak se mi zvyšuje hladina endorfínů v krvy. 

Po asi pul hodině jsem mohla odejít. Tetování mě stálo 1200 KČ.  Byla tak šíííleně šťastná a spokojená. Třikrát denně jsem tetování mazala asi po dobu 5 dnů. Za celou dobu se mi tetování nezanítilo, ani nijak nezhnusilo (mokvavé strupy nebo něco podobného). I kamarádky, co mají tetování se divili, jak bezproblémové a bezbolestné jsem to měla, takže to asi není normální...

Přikldádám fotky ze salónu a tetování.

2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář