pondělí 3. března 2014

Oscars 2014 - my favourites

Ahoj všichni!
Jen v rychlosti jsem s vámi chtěla sdílet šaty, co považuji za nejpovedenější na včerejších- dnešních (no prostě v jednu v noci :D)  Oskarech. Tady jsou:
První místo obsadila bezkonkurenčně tato róba. Barva boží, střih boží a Lupita Nyong´o v nich vypadá přímo pohádkově. Byli navrženy přímo pro ní, což je asi na Oskarech normální, ale toto si zaslouží Velký potlesk!

Další potlesk pro tyto šaty, prosím. Ano, klidně si i ukloňte. Julia v nich vypadá velni štíhle, elegantně a ta krajka v dekoltu dodává na tajuplnosti, což dělá šaty zajímavé, ikdyž jsou vlastně prosté. A tan stáhnutý pas, a ty naušnice!.... No prostě na tomto modelu nevidím ani jednu chybičku.


No a na závěr uděluju velkou poklonu Meril Streepové. Protože ona je na svůj věk boží a strašně se mi líbí, jak se obléká úměrně ke svému věku. Je to prostě štabajzna a přeji si, abych jednou vypadala takdle dobře jako ona. Uznejte samy, no není úžasná?

Frozen vyhrálo Oskara! Yeeeey! Já mám takovou radost. Kdo neviděl vystoupení Idiny Menzel? Nechápu, kde se v ní bere ten hlas?

To je vše co mi udělalo na Oskarech radost.
Promin, Leonardo, třeba příště:(
Michaela

3 komentáře:

  1. Frozen miluju! Je to super pohádka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já například z Disneyovek nikdy nevyrostu:) A Frozen i Tangled jsou boží!:)

      Vymazat
  2. Frozen je super :)ˇ

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář