pondělí 27. května 2013

super comfy outfit of a day

Měla jsem 30 minut na to, abych se připravila a byla schopná běžet na autobus a toto jsem zvolila:)
Ráda bych něco málo řekla k jednotlivým částem.
Make up jsem zvolila přírodní, aby nerušil jednoduchost vzhledu.
Ani náušnice jsem nevolila nijak náročné nebo lákající pozornost. Jsou to srdíčka z Rezerved asi za 50 kč.
Tričko na fotce není vidět, ale jedná se o tílko s větším dekoltem a hadím vzorem, co mám z FnF.
Bundička je z second-handu asi za 200 Kč, šála i kabelka jsou dárky od rodičů z cest. Kabelka je italské značky.
Legíny jsem ulovila v tally weijl. Líbí se mi barva, z dálky vypadají jako jeagines, ale jsou mnohem lehčí a příjemnější na nošení.
Černé kožené nízké kozačky jsou značky Baťa. I když mají menší podpatek jsou maximálně pohodlné.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář