pondělí 24. února 2014

Můj týden

Ahoj lásky!
U rodičů
 Těstoviny s pestem a tuňákem. Přítel nejí ryby, tak jsem si je bez nej aspoň trochu užila.
Strašně pohodlné bačkůrky.

Oreo ice-cream. Strašná dobrůtka. Pokud Vám Oreo nechutná je to proto, že v ČR je opravdu hnusný, kupte si ho v zahraničí, ať víte, jak chutná!
A fotka ze Studenta. Pápá, Liberec.

Minulý týden jsem musela jet domů si zařídit něco na úřadě a tak jsem po dlouhé době byla u rodičů a užívala si mojí malé sestřičky, Natálky. Maminka měla takovou radost, že přijedu, že mě obskakovala a pořád mi měla chuť něco kupovat, jako třeba tyhle bačkůrky.
Praha
 Orloj. Je pořád krásný, co?
 Kůň z pneumatik? -Gosh! Je boží!
 Pane, pokreslíte mi taky doma okna?
 Plakát, co mě na první pohled upoutal a na druhý rozbrečel: Já tam chci!:(
 Sluničko už zapadá a moje nožičky bolí.
Konečně na vlakáči a teď už jen 3 hodiny a jsem v postýlce!:)
Nákupy!
Cestou zpět domů mi přítel přijel naproti do Prahy a udělali jsme si krásnou procházku. Samosebou jsme museli využít toho, že jsme v Praze a stavit se v Candy storu a Marks an Spancerovi a nakoupit si nějaké mňamky.

Shepherds pie. To musíte ochutnat! A je i jednoduchý na přípravu.
A abych nezapomněla, chtěla jsem se pochlubit, co jsem ukuchtila. S přítelem jsme mlaskali a museli se hrozně ovládat, abysme nesedli celý pekáč na posezení. Znáte Cotage pie/Shepherds pie?
Vaše Michaela.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář