pátek 20. prosince 2013

Recenze: ASTOR lift me up korektor



 Před měsícem mi došel korektor, který jsem do teď vždy používala a tak jsem se rozhodla vyzkoušet něco nového. V Dmku měli akci na tento korektor. Vím, že ho jedna kamarádka používá a tak jsem se rozhodla, že mu dám šanci.
Vyrábí se ve dvou odstínech: light a medium. Já si vzala light.
Abych řekla pravdu, je na mě přípravek i tak dost tmavý. Mám ráda korektory, co jsou hodně světlé, třeba i trochu do bílo-fialové. Ale to je asi jediná věc, co bych přípravku vytkla!
Nanášení pomocí štětečku je jednoduché, prstem pak jemně rozetřete do ztracena. Další věc, co se mi líbí, že je tubička tvarovatelná, měkká, tudíž se dostanete i k poslední kapce přípravku. (Na rozdíl od skleněných tub, kterou nikdy nemáte šanci dovypotřebovat.)
Přípravek je velice lehký a během dne drží, nestéká se. Nedělá zbytečné vrásky.

Produkt bych tedy hodnotila velmi kladně, pokud nemáte tak tmavé kruhy pod očima jako já. V tom případě doporučuji sáhnout jinam. Opravdu je spíše na zahlazení kůže pod očima než za zakrytí kruhů. Až narazím na jiný v této cenové kategorii(100-200 Kč), hned je porovnám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář