pondělí 16. prosince 2013

TRVALÁ EPILACE

Včera jsem si uvědomila, že by někoho z vás mohla zajímat moje zkušenost s trvalou epilací.

Tak nejdřív něco o procesu:

Trvalá epilace je celkem drahá, hlavně je potřeba abyste šli na proceduru alespoň 7krát a mezi každou musíte počkat minimálně 3 týdny. To zaručí, že kúra proběhne s nejlepšími výsledky. Dále se doporučuje, aby Vám bylo nad 18 let (nějak to souvisí s hormony). Dva dny po zákroku byste neměli používat deodorant (pokud jde o podpaží)

Jak epilace funguje?


No...jednoduše popsáno: Nejprve dostanete na oči brýle, aby Vám s nimi laser něco neudělal. Na části těla, s kterými se bude pracovat, bude nanešen chladící gel.(Zjemní bolest a kůže by se pod ním neměla spálit).
Celý přístroj je docela velká mašinka, přiložím fotku, protože nevím, jak bych ho popisovala. Když se přístroj nabije udělá zvuk, který dá Vám i kosmetičce signál se připravit. Pak už přijde ta hlavní část. Přístroj je přiložen ke kůži a po zmáčknutí vypustí lasery, které oslabí kůži kolem chloupků a ty pak vypadají a neměli by se tam znovu uchytit. Celá procedůra se opakuje tolikrát, dokud nebude olaserovaná celá partie.

Bolí to?

Kosmetička vám bolest popíše asi takto: "Představ si, že držíš gumičku a postíš si jí o tělo". No, kdybych měla říct, jak to bolelo mě, přirovnala bych to ke stům gumičkám. Hodně elastickým gumičkám! Nejhorší bylo, že bolest nepřestala ani druhý den. Naštěstí jsem měla jen partie kolem třísel a bříško a podpaží, které jsou malé a tak se daly vydržet, ale nohy bych asi nepřežila. Dokonce jsem jednou měla kůži v podpaží totálně spálenou až tak, že mě bolelo držet ruku u těla.
Ale moji maminku to například nebolelo.
Záleží tedy na tom, jak silné kořínky chloupků máte, zda je holíte, nebo depilujete a na prahu bolesti.

Stojí to za to?

Stoprocentně ano! Před procedurou jsem se musela holit ráno a večer bych se holila znova. Chloupky byli vidět skrz kůži i hned po holení. Rozdíl byl boží! Holila jsem se jen dvakrát do týdne. Jde o to, že pokud chcete, aby výsledky zůstali tak optimální, je potřeba jednou či dvakrát po nějaké době to zopakovat. I tak tvrdím, že se to vyplatí!
 epilátor
tohle by měla procedura udělat:)

Tak jaká je vaše zkušenost? Pokud nemáte, šli byste do toho?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář