pátek 20. prosince 2013

Recenze:Loreal Paris Caresse lesk

Ach, zamilovala jsem se! 
Můj odstín: 300, Juliet
Cena: 200 Kč


Popis produktu:
Jedná se o úžasnou konzistenci a barvu! Lest drží, nemusíte se bát, že váš obtisk zůstane na každé skleničce nebo přítelově tváří. Barva je na rtech ještě příjemnější než na obrázku. Je to kombinace rudé a korálově oranžové. Myslím, že tato barva bude lichotit jakékoliv barvě pleti a jakémukoliv outfitu. Je výraznější, ale nekřičí tolik přepychem jako to červené umí. Také se hodí jak na léto k bazénu, tak v zimě na Vánoční párty. Můžete ji nosit úplně jako přirozenou barvu lesku a nebo ji zkombinovat s výrazným makeupem a stále bude vypadat skvěle.
Myslím, že jsem našla svojí novou nejoblíbenější barvu na rty! A voní po třešničkách!:) Pokud ještě máte šanci si doobjednat něco k Vánocům, nějaký z této řady lesků plně doporučuji.

A máte pocit, že není úplně levný? Když si to tak vezmete, tak teď je to sice dost peněz, ale pokud ho neztratíte nebo nezničíte, takový lesk klidně vydrží i celý rok. Například já už mám jeden lesk třetím rokem a pořád ho ráda používám. Tak co, pořád Vám přijde drahá?:)





2 komentáře:

  1. beautiful lipstick! love your nail polish too!

    www.ruzinscloset.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář