čtvrtek 9. ledna 2014

Seriály vhodné pro pár, část jedna

Ahoj všichni.
Je tu zkouškové a to znamená, že se hodí každá výmluva na chvíli odložit skripta. A jak jsem na tom já a učení? Na jednu stranu nesnáším, když mám na učení moc ticho, ale když si pustím nějakou zvukovou kulisu, hned myslím na milion věcí, co rozhodně se školou nesouvisí. Další věc je, že na jednu stranu mi přijde, že nemůžu ani jít na nákup, abych neztrácela čas, ale ty hodiny před televizí mi jako ztráta času nepřijdou. Šíleně me uklidní, když mi některá z kamarádek řekne, že jsou na tom stejně:D
Ale teď už k žebříčku top seriálů, které doporučuji, pokud jako já bydlíte s přítelem.

Nejprve bych chtěla zdůraznit, že na seriály velice ráda koukám v angličtině, pokud čekáte na titulky, může se stát, že seriál nebude ještě nadabovaný. Také bych chtěla říct, že seriály budu řadit nahodile, protože seřadit je opravdu od 1 do 10 bych nezvládla. Všechny miluji.

1. SCRUBS
Takový trochu jiný seriál z doktorského prostředí. Terk a JD, hlavní postavy seriálu jsou úplný blázínci, v dobrým slova smyslu. Eliot, Carla, Perry a nebo například údržbář- všechny postavy jsou tak úžasně vymyšlené, že když tento seriál po 9. řadách dokoukáte, budou Vám chybět. Nejlíp jak popsat tento seriál by bylo FRIENDS v nemocnici. A kdo nemiluje Přátele? Hlavně na tento seriál můžete koukat i s přítelem.

2. HAPPY ENDINGS
Zatím má jen tři série, ale taky stojí za zhlédnutí. Tento seriál je o 6 lidech: jeden pár, teplouš, holka, co se mění pokaždé když si najde přítele, trochu hloupější blondínka a ještě její přítel (ne-přítel a znovu přítel). Začíná nepovedenou svatbou mezi dvěma hlavníma hrdiny. A v tomto duchu je veden celý seriál. Opět mi velmi připomíná Přátele. Výborný oddechový seriál. Jediná věc, co bych ještě vytáhla je, že jedna z hlavních postav je hvězda filmu Sexbomba od vedle.

3. ALMOST HUMAN
Detektivní seriál z budoucnosti. V hlavních rolích dva nesmírně sexy chlapy. Jeden je detektiv, který nesnáší roboty a druhý je robot. (Ehm, ano, Já robot.)  Zatím jsem viděla jen pár dílů, ale cítím v kostech, že to bude hooodně povedené. Detektiv Kennex má neustále vzpomínky na svou bývalou přítelkyni, která asi bude pořádný záporák a Dorien, jeho robot, ach, holky, držte si kolena! To už jsem vlastně ale říkala.

4. AGENTS OF S.H.I.E.L.D.
Máte rádi MARVEL? To je asi jediné, co bych k tomuto seriálu řekla, protože to úplně stačí. Protože kdo Marvel miluje, nepotřebuje nic víc slyšet.

6. HRA O TRŮNY
Může říct, že jsem dlouho uvažovala, jestli tento seriál chci nebo nechci vidět. Popravdě nemám ráda historické filmy a takový ty masakry plný krve a sexu. Ale prostě jsem to jednou chtěla zkusit a stačil první díl, abych se do seriálu zamilovala a jsem si jistá, že vy taky. Budete se sama divit, jak Vás seriál vtáhne, jak některé postavy budete milovat a jiné úplně nenávidět.

Dejte vědět, jestli se vám článek líbil a jestli mám dopsat i zbylé seriály, které sledujeme s přítelem:)
A hlavně pokud máte také zkouškové tak hodně štěstí a ať to máme brzo za sebou:)

2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář