čtvrtek 2. ledna 2014

Šťastný Nový Rok 2014

Ahoj všichni. Tak je tu nový rok! Achjo, ani jsem si nezvykla, že je 2013, že mi je 23 a najednou je 2014.
Tak přidávám ještě pár foteček mých Vánoc. Tento stromeček mají u přítele doma, fotky našeho mám zatím ve fotáku. 



A dárečků kolik jsem dostala! A hlavně jsem dostala i dost penízků, abych si mohla pořídit mobil, po kterém jsem tak prahla! Nokii Lumii 920. Mimo jiné jsem pod stromeček dostala i střevní chřipku, takže jsem strávila většinu prázdnin v posteli a nebo nad záchodem:( I tak jsem si svátky moc užila! Jediné, co mi chybělo byl sníh!



Jelikož bylo na Nový rok krásně, tak jsme s s přítelem byli krásně projít. Jeden z důvodů bylo, že jsme si řekli, že budeme žít zdravěji. Ještě jsem si řekla, že zlepším svou péči o vlasy a nehty. Co vy a naše předsevzetí?

A roztomilouš nakonec: Přítelova maminka má tohoto úžasňáka divokého! 

2 komentáře:

Děkuji za Váš komentář