úterý 14. ledna 2014

Cvičím, cvičíš, cvičíme...

Tak ještě jednou ahoj všichni. Od zítra se musím začít učit na zkoušku, takže tu pro Vás mám ještě jeden post. Než začnu, tak bych ale chtěla oznámit, že už je to 8 měsíců, co mám tonto blog, neuvěřitelně moc to letí, vůbec se mi tomu nechce věřit. Tak hrozně moc mě napňuje si sem psát a tak nějak jsem se stala i závislou na ostatních blogerkách a jejich úžasných článcích.

Ale teď už k tomu cvičení. Jsou dny, kdy se vůbec nemůžu donutit vylést z postele, natož abych něco dělala. 
Jediná věc, co mě donutí cvičit jsou videa na youtube.com. Je jich spousta a myslím, že už se o nich ví i ČR. Nedávno jsem narazila na jedno dobré české, ale stejně raději cvičím s anglicky mluvícím trenérem. Víc mě to motivuje!

Co tedy (kromě Youtube.com) zlepšuje mojí cvičící morálku?

Koupit si něco nového.Boty, něco na cvičení. Třeba i jen gumičku, která dobře drží vlasy.
Naposledy jsem si pořídila tuto sadu na posilování. V Lídlu byla za 250 Kč.


Dobrá muzika. Na youtube nebo v mobilu si udělejte play-list písniček, které vás rozpumpují. Sice jich je na internetu plno, ale opravdu mi přijde, že když poslouchám svojí hudbu, jde to nejlíp.

Pokud se opravdu nemůžete donutit cvičit, zavolejte kámošce a jděte se projít. Je to pořád lepší, než sedět doma na zadku. Pamatuji si, že jsem někde četla, že hodinová procházka je pro tělo stejně náročná jako  půl hodina koukání na Tv. 

Dělejte jen to, co vás baví. Pokud nesnášíte kliky, dělejte něco jiného, co vám posílí ruce. Pokud vás nebaví běhání, jděte si zaplavat. Všechny cviky mají nějakou alternativu, která vám může sednout lépe.

Foťte se. Možná vám to bude připadat hloupé, ale opravdu uvidíte na fotkách nejlépe rozdíl. A co víc vás motivuje, než vaše starší fotka, kde máte ploché bříško? Jednou jste toho dosáhla, musí to jít i teď přeci!:)

A Ještě rady, když už se do toho dáte. Pijte vodu. Střídejte cviky. Mějte své tělo rádi.

Mějte krásný den, držte mi palce a brzy na viděnou:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář